31 Ocak 2010 Pazar

Swiss Manager 7.0 |Turnuva EşLeştirme Programı|



Üreticinin Web Sitesi: http://swiss-manager.at/
Boyut: 1.54 Mb
Sürüm: 7.0
Program Hakkında AçıkLama:
• Fide onayladı
• Basit kullanımı
• Diller: Almanca / İngilizce / İspanyolca / Slovenya / Fransızca / Türkçe / Çekçe / Sırpça / Lehçe / Hırvatça.
• Basit oyuncu giriş-ratinglist ve ulusal reyting listesinde.
• Hızlı ve güvenilir eşleştirme (çoğunlukla sadece birkaç saniye).
• İşleme eşzamanlı çeşitli turnuvalar.
• Rahat ve hızlı sonuç girişi.
• Bilgi, tüm turlarda her zaman çıktı listelenmektedir.
Ekran, yazıcı veya metin tüm listelerin
• Çıkış, HTML veya Excel dosyası.
• Turnuva veri girişi ve değişiklik olarak normal olanakları yanı sıra, oyuncu veri girişi ve değişim, sonuçları giriş ve değiştirmek, baskı listeleri, oyuncu ve dışlamak vb orada özel fonksiyonlar: ilk tur sonra oyuncu girin, istisnalar sonra oyuncu devam etmektedir, elle ayarlamak eşlendirme elle ayarlayın.
(GoogLe TransLate Tarafından Otomatik ÇevriLmiştir.)

DestekLenen Sistem: Windows 98/Me/Xp/Vista/7/8

DownLoad Linki: Tıklayınız.
Not: Ücretsiz Versiyonudur.

6 Yorum:

usta açılmıyo bu swiss ne yapmak lazım

4.turdan sonra eşleştirme yapmıyor(deneme sürümü olduğundan)serial lazım.

TÜRKÇESİ YOK MU? BİR ŞEY ANLAMADIM.

Türkçeye çevriliyor. Çıkan programda extras ın altındaki sparchauswahl ile başlayan sekmeyi tıkladığınızda seçebileceğiniz diller çıkıyor Türkçeyi seçin.

türkçeye çevriliyor bilgisini gönderen arkadaşa teşekkürler

Arkadaşlar bende,yardım bölümü çıktı.

Yorum Gönder