11 Şubat 2012 Cumartesi

Farklı Bir Çizgide İlerliyoruz (Blog Güncellemesi)




Merhaba arkadaşlar,
Şunu belirtmek istiyorum ki blogumuzu uzun zamandır takip eden arkadaşlarım bilirler;gündem değil de daha çok dersler,satranç yazıları,programları,kitapları üzerinde duruyoruz.

Mesela geçenlerde Antalya'da Türkiye Satranç Şampiyonası tamamlandı. Yada Şubat ayında oldukça ünlü olan ''Aeroflot 2012'' yapılacak.

Bunlar ile ilgili haberleri yayınlamamamızın sebebi bu gibi haberler zaten ''TSF'' de ve Facebook'ta yayınlanıyor. Olan bir şeyi paylaştığımız an ne anlamı kalır bu blogun?

Türkiye Satranç Şampiyona'sında derece yapan öğrencilerimi yada arkadaşlarımı özelden kutladım. Bunları buralarda ''İşte biz derece çıkardık,biz buyuz hadi takip edin bizleri.'' hiçbir zaman demedik. Demeyiz de zaten.

Bir kesim var ki özellikle ''Facebook'' üzerinden, ''Sizler ders hazırlayarak para kazanıyorsunuz. TSF'ye karşı tutumunuz var. '' gibi birçok eleştirel mesaj geliyor.

Yani ben ne diyeyim ki şimdi?
Blog kurulalı yaklaşık 2 sene olacak ve toplam 2 defa reklam koyduk. (Zaman süresi: 1 ay)

1 tanesi deneme amaçlıydı. Diğeri ise ücretli bir siteye geçip daha iyi bir hizmet vermekti.

Az-çok kazandığımız reklam gelirleri için ise öğrencilerime ''DGT Model Satranç Saati'' aldım. (Çok azını karşıladı.)

Bu blog altında yazan arkadaşlar benim için gerçekten kıymetli. Hiçbiri bu işi para,ün gibi beklentilerde bulunmadan bizimle birlikteler.

Evet,bizler ''Türkiye ile ilgili Satranç Haberleri'' paylaşmıyoruz. Ve paylaşmayı da düşünmüyoruz.

Bu haberlerin hepsini zaten ''TSF'' veriyor. Herkesin bir görevi var.
Fazlada uzun yazmak istemiyorum. Çünkü böyle blog ile ilgili açıklayıcı yazılardan çok satranç ile ilgili yazılar yazmak tercihim.

Herkese satranç dolu günler diliyorum.

1 Yorum:

Para kazansanız ne olur, ayıp mı? Onu diyenler sizin yerinizde olsa idi, sitelerinin her tarafını reklamla doldururlar, dişe dokunur bir şeude yapmazlardı.

Yorum Gönder